הסרת שיער בלייזר בחיפה

עבור רבים, עודף שיער בגוף נראה לא אסתטי ומכוער. לרוב, נשים שמוכנות לסבול כאב, אך להיפטר משיער שנוא. כסטנדרט משתמשים בקרמים מיוחדים, שעווה ושיטות שונות לפתרון הבעיה. אבל שיטות כאלה מביאות רק תוצאות זמניות. כמובן, העור הופך חלק, אבל לאחר 14-20 ימים השערות צומחות בחזרה. בקוסמטיקה מודרנית המשתמשת במכשירים, הסרת שיער בלייזר היא הדרך הטובה ביותר להסיר שיער לא רצוי בגוף ובפנים. שיטה זו היא היעילה ביותר, אינה כואבת ומאפשרת להיפטר מהבעיה עד 10 שנים.

ההליך מוערך מאוד על ידי נשים, שכן הוא מאפשר להן להשיג עור חלק ללא כאב וגירוי. עם זאת, גם גברים משתמשים בטכניקה דומה, והם מבצעים את ההליך הן על הגוף והן על הפנים. להחליט לגבי הסרת שיער בלייזר בחיפה זה לא פשוט – יש יתרונות וחסרונות, בואו נסתכל מקרוב על כל הצדדים של הטכניקה. לחברת אסתטיק לייזר יש יתרון בולט והוא המכשיר החדשני שברשותה שמאפשר הסרה ללא כאבים כלל. ניתן לבוא לטיפול ניסיוני ולהחליט לגבי טיפולים בודדים או לרכוש חבילת טיפולים משתלמת.

איך מתבצעת הסרת שיער בלייזר בחיפה

כדי ליהנות מפרוצדורה של הסרת שיער בלייזר בחיפה – ניתן לבחור באחת הקליניקות המתמחות בתהליך. עקרון ההליך הוא הרס זקיק השיער באמצעות אנרגיית לייזר. קרן אור מרוכזת הופכת לחום, מתחממת והורסת את הזקיקים. השערות נעשות דקות יותר, נעשות חסרות חיים ונושרות לאחר 10-14 ימים. לא צומחים שורשים חדשים במקומם. השורשים מעובדים באופן שווה ובשלבים, הקרן אינה גורמת נזק לרקמות סביב האזור הנבחר. ההשפעה ההדרגתית של החום על הפיגמנט והשורשים, הג'ל והעובדה שההליך מתבצע בתנועה, הופכים אותו ללא כאבים. לפני הפגישה, האזור המעובד עובר חיטוי. במידת הצורך, מבצעים הרדמה, ולאחר מכן מורחים ג'ל מגע.

יתרונות המכשיר

המכשיר מעבד את כל סוגי העור וכל צבע שיער, מסיר בצורה מושלמת כתמי פיגמנט. היתרונות העיקריים של הטכנולוגיה החדשה הן פשטות ההליך, מהירות גבוהה, בטיחות מוחלטת ואפקט שאין שני לו.

לקבלת התוצאות המקצועיות – פנו אלינו, אסתטיק לייזר ונשמח לעמוד לרשותכם במטרה להסיר את השיער שאתם לא מעוניינים בו לצמיתות.

הסרת שיער בחיפה

הסרת שיער בחיפה במרפאתנו Alchemy22  היא תהליך בטוח וללא כאבים. במהלך הייעוץ הראשון עם מומחה מנוסה, נוכל להעריך לא רק את סוג העור ומבנה השיער, אלא גם לקחת בחשבון את המאפיינים האישיים של העור של כל מטופל ולבחור את סוג הלייזר האופטימלי, שמשמשים במרכז הלייזר שלנו ויש להם אפקט ייחודי על פני המכשירים השונים בתעשייה. הפרמטרים של חשיפת העור נקבעים על סמך השגת התוצאה הטובה ביותר. בעת הטיפול על ידי המומחה מכוונות קרני לייזר לאזור הרצוי, בעוד שהמטופל אינו חש כאב כלל. לאחר הסרת שיער בלייזר, תיתכן אדמומיות קלה בעור, אשר נעלמת מעצמה תוך מספר ימים. משך הפגישה עד 20 דקות, תלוי באזור של המטופל.

הסרת שיער בחיפה – הכנה לטיפול, מה צריך לדעת?

מה עושים לפני הטיפול:

גלח\י את שיערך 3-4 ימים לפני התהליך כך שאורך השערות יהיה 2-3 מ"מ. ניתן להשתמש בשירות גם לתיקון אורך שיער עודף במרפאה. העור צריך להיות נקי ללא קוסמטיקה, יש למרוח SPF 20-30 על עור חשוף למשך 20 ימים לאחר הסרת שיער בלייזר.

מה אסור לעשות לפני טיפול – הסרת שיער בחיפה:

• הימנעו משיזוף פעיל במשך 14 ימים לפני ואחרי טיפול
  • אין להסיר שיער בדרכים אחרות בין הטיפולים
  • ביום הטיפול יש להימנע מאמבטיות וסאונות.
  • במשך הזמן שנוצר בין טיפול לטיפול, אפשר להשתמש בסכין גילוח, במידת הצורך. בכל ביקור בקליניקה, הצורך בהסרת שיער הולך וקטן, ובסוף הטיפולים הוא נעלם כליל.
  • בזמן היריון או הנקה אסור לעשות הסרת שיער בלייזר. כמו כן, אסור לעשות טיפולים כאשר יש תהליכים דלקתיים חריפים, חולים אונקופתולוגיה, סוכרת או פתולוגיה זיהומית. מצב של מערכת חיסונית חלשה מהווה גם בעיה נגד התהליך.

כמות הטיפולים ועלויות

להסרת שיער יעילה, צריך להשלים את כל הטיפול. מספר הפגישות משתנה בין 4 ל-6 ותלוי במאפייני צמיחת השיער. הפרמטרים של הגוף ומצב העור באים לידי ביטוי גם במספר המפגשים של תהליך טיפול הסרת שיער בחיפה. המרווח בין הטיפולים מתרחב בהדרגה וגדל בשבועיים. את מועד הביקור הבא קובע המומחה את הטיפול. החשיפה ללייזר נמשכת עד להפסקה מוחלטת של צמיחת השיער.

לקביעת טיפול צרו קשר בטלפון 2251*

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי?

אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם