לייזר כל הגוף

נכון להיום הטכנולוגיה של לייזר כל הגוף יעילה וללא כאבים. הטיפול נעשה על ידי מומחה בקליניקה Alhemy22 בלייזר, שקרניו מחממות את הפיגמנט מלנין בזקיק השערה והמוגלובין בכלי הדם שמזין אותו. כתוצאה מכך, הנורה מפסיקה לתפקד ומתה, ולאחר זמן מה השיער נושר ואינו צומח יותר.

הייחודיות של הטכנולוגיה היא בהשפעה רבת עוצמה. אך באותו זמן, אנרגיית הלייזר פועלת רק על הזקיק, מבלי להשפיע על רקמות סמוכות, כך שסיבוכים ותופעות לוואי אינם נכללים לחלוטין. הקוסמטיקאיות של הקליניקה Alhemy22 משתמשות במכשיר לייזר Quanta System

יתרונות עיקריים של המכשיר לייזר כל הגוף

בשיטה זו אין כאב מכיוון שהקרן פועלת בצורה נקודתית, מבלי לפגוע ברקמה. ישנה יעילות מקסימלית, המכונה בעלת הספק גבוה מעבדת שטחים גדולים תוך דקות ספורות, גם באזורים קשים לגישה ובאזורים רגישים, העיבוד מהיר וללא בעיות.

קיימת השפעה לטווח ארוך. למרות העובדה שלא ניתן יהיה להסיר את כל ה"צמחייה" הלא רצויה בפגישה אחת, מכיוון שלא כל הזקיקים נמצאים בשלב של צמיחה פעילה, לאחר שישה מפגשים אפשר לשכוח לחלוטין משערות לא רצויות באמצעות לייזר כל הגוף. מספר הפגישות מומלץ על ידי הקוסמטיקאית בייעוץ הראשון. דבר זה תלוי במאפיינים האישיים של השיער והעור של כל מטופל.

כללים להכנה להסרת שיער לייזר כל הגוף

  • שבועיים לפני הביקור במרפאה יש לוותר על חשיפה לשמש וסולריום.
  • יום לפני ההליך, צריך להפסיק להשתמש בפילינג.
  • יש לגלח את אזורי הגוף המטופלים יומיים לפני הפגישה.
  • לאחר סדרת טיפולים של הסרת שיער בלייזר, לא מומלץ לעשות אמבטיות חמות ולהיכנס לסאונה או לעשות ג'קוזי חמה.
  • לא מומלץ להיות בשמש במשך שבוע.

עלות סדרת הטיפולים מחושבת בנפרד ותלויה בשטח האזורים שיש לעבד, ברגישות העור, בציוד בו נעשה שימוש, בכישורים של הקוסמטיקאית. הטכניקה של הסרת שיער באמצעות לייזר כל הגוף היא יקרה יותר מאשר שעווה או שיטות אחרות. אך יחד עם זאת, יש לזכור כי שיער במקומות לא רצויים ייעלם בקרוב לחלוטין, ולא יידרשו עוד הליכים. יהיה צורך רק באמצעי מניעה אחת לכמה שנים. הסרת שיער בלייזר יכולה לשמש נשים וגברים בכל הגילאים המחפשים עור חלק.

לייזר בכל הגוף

לייזר בכל הגוף זו השיטה הפופולרית, המודרנית והיעילה ביותר להסרת שיער. הליך זה מכוון להסרת שיער מכל סוג והוא מתאים לכל האזורים. מכיוון שההליך קל וללא כאבים, הלייזר אידיאלי עבור אזור הביקיני, בית השחי והסרת שיער בפנים. בחירת לייזר לאזורים רגישים, תבטיח את הנוחות במהלך ההליך ותשכח משערות לא רצויות, פצעים ושערות חודרניות. אצלינו ב-Alchemy22 תקבלו שירות אישי ומקצועי מהקוסמטיקאיות המנוסות שלנו, וסדרת טיפולים קצרה יותר מכיוון שאנחנו עובדים עם מכשיר לייזר משולב.

היתרונות של לייזר בכל הגוף

אחד היתרונות העיקריים של הליך זה הוא ההשפעה ארוכת הטווח. גילוח, סוכר, שעווה ושיטות הסרת שיער קלאסיות אחרות, למרות שנוסו ונבדקו, אינן מחזיקות מעמד זמן רב. עם הסרת שיער בלייזר בסדרת טיפולים, הבעיה של שיער לא רצוי תיעלם לחלוטין מחייכם – לאחר סיום הטיפולים, תצטרכו לעבור פגישות תחזוקה רק פעמיים בשנה.

בנוסף, לא תצטרכו לדאוג לגבי כאב או אי נוחות במהלך הליך הסרת שיער בלייזר. לייזרים דיודות פרימיום  Quanta System מצוידים ביחידת הקירור החזקה היחידה בעולם עד לשיא -16C –  הכאב ממוזער.

מספר ההליכים, כמו גם המרווח בין הפגישות של הסרת שיער בלייזר, תלוי בגורמים רבים: תקופת חידוש השיער, מספרם, סוג העור. כל זה נקבע על ידי מומחה לפני תחילת הטיפול.

מכשירי לייזר זה גורם חשוב כשעושים לייזר בכל הגוף

גורם חשוב המשפיע על איכות הסרת שיער בלייזר הוא בחירת הציוד. רק לייזרים איכותיים ומובחרים יספקו נוחות ויעילות של הסרת שיער לתקופה המקסימלית. במשך יותר מ-5 שנים, הקליניקה שלנו משתמשת בלייזרי דיודה Quanta System. אחד היתרונות של מכשירי דיודה אלה הוא קרן הלייזר עם מערכת הפטנט " לייזר חכם" הממזערת את השגיאות של המבצע הטיפול, היא מסוגלת לחדור ביעילות וללא כאבים את שכבות האפיתל בעוצמה גבוהה ולהרוס זקיקי שיער הממוקמים בעומקים שונים.

זה מספק ללקוחותינו את האפקט המקסימלי מהשימוש בלייזר לאורך זמן. הלייזרים הללו יכולים לעבוד עם כל כיסוי שיער, וכאשר נחשפים אליו, פני העור מתקררים לשיא – 16C,  מה שמבטל את הסיכון לכוויות. לקביעת תור ליעוץ ראשוני תשאירו פרטים שלכם באתר שלנו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי?

אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

    טיפולים נוספים

    הסרת שיער בלייזר כל הגוף

    היתרונות של הסרת שיער בלייזר כל הגוף

    1. אתה מקבל תוצאות מידיות. לאחר ההליך הראשון, תראה איי שיער, עד 20% מהשיער נעלמים כבר בטיפול הראשון.
    2. מהירות. בהתאם להסרת שיער בלייזר של כל הגוף וציון האזורים הרצויים, הבזקים מתבצעים באופן מיידי, ושימוש במערכת קירור דינמית מבטיח את בטיחות ההליך.
    3. זה ללא כאב. מערכת הקירור הדינמית המובנית מאפשרת לא להשתמש בהרדמה במהלך הסרת שיער בלייזר כל הגוף, המערכת עצמה היא הרדמה ומבטיחה בטיחות וללא כאבים במהלך הטיפול.
    4. אפקט עור חלק. לאחר ההליך, המטופל רואה עור חלק, ההשפעה נמשכת די הרבה זמן, לעתים קרובות השיער הנותר אינו מספיק לצמוח בחזרה לפני ההליך הבא.
    5. לחסוך כסף. חשב כמה כסף אתה מוציא על שעווה, סוכר, מכונות, קצף, להבים תוך 10 שנים. תתפלאו מהסכום שיתקבל. הרבה יותר חסכוני לעשות סדרת טיפולים של הסרת שיער בלייזר מהאזור הרצוי ולשכוח מהבעיה הזו.
    6. חופש פסיכולוגי. צמיחה מתמדת של שיער יוצרת אי נוחות פסיכולוגית. ביצוע הסרת שיער בלייזר של כל הגוף מספק נוחות וחופש פסיכולוגי. אין צורך לבצע אפילציה באופן מחזורי, כל חודש, ואפילו לא כל שבועיים בשיטות לא פופולריות.

    ALCHEMY 22היא חברה שנותנת פתרון כולל לנושא של הסרת שיער בלייזר לכל חלקי הגוף בטכנולוגיה מתקדמת הודות למכשיר המהפכני שברשותנו. זה מתאים לבעלי עור מכל הסוגים והטיפול נעשה על ידי צוות רפואי.

    שלבי יישום: איך עובדת הסרת שיער בלייזר כל הגוף?

    1. לאחר הבדיקה הראשונית של המטופל, הרופא קובע את מספר הטיפולים שיש לבצע כדי להשיג את התוצאה הרצויה. מספר הטיפולים משתנה בין אזור לאזור.
    2. המטופל מתבקש להרכיב משקפי מגן לפני הסרת שיער בלייזר כל הגוף.
    3. הגדרת הפרמטרים של הלייזר אלכסנדריט (רמת אנרגיה, קירור, תדירות).
    4. השלב בפועל של הסרת שיער בלייזר של כל הגוף המטופל מרגיש חום וזרימה קטנה של אוויר מרענן על העור (קירור עם פריאון).
    5. טיפול מיוחד בעור לאחר ההליך אינו נדרש.

    כיצד ליצור אתנו קשר?

    ניתן לראות על השיטה דרך יוטיוב, או להיכנס לפייסבוק. כמו כן לרשותכם ווטסאפ.
    ניתן לחייג אלינו על מנת לקבל ייעוץ לא מחייב וחינם בטלפון *2251

    Skip to content