חומצה היאלורונית בצידי האף

בחיפה באזור הנמל ממוקמת, Alchemy 22, הקליניקה המקצועית של ד"ר תא'ר, מומחה לטיפולי אסתטיקה ויופי. בגישה אישית עם הבנה עמוקה של גוף האדם ויופי, ועם התמחות מקצועית בארץ ובחו"ל, מונגשים כל טיפולי היופי המתקדמים. אחד החומרים בשימוש נרחב בטיפולים אלה הוא חומצה היאלורונית, שלמעשה היא חומר טבעי המצוי בעור שעוזר לשמור על הלחות, וכתוצאה מכך עוזר לשמור על מראה שמנמן ורענן. אבל ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מייצר פחות ופחות מהחומר החשוב הזה, מה שמוביל לקמטים ואובדן נפח של העור. לכן הזרקות של חומצה היאלורונית בצידי האף, יכולות לעזור להחזיר נפח ולחות, וכתוצאה מכך מראה צעיר ורענן יותר. מדובר בטיפול זעיר פולשני, לא ניתוחי, הניתן לביצוע בזמן קצר במרפאה ייעודית.

נגיעות קלות של חומצה היאלורונית בצידי האף מביאות לשינוי ניכר

זריקות החומצה היאלורונית הן רבגוניות בשימושים שלהן. ניתן להשתמש בהן לטיפול במגוון של בעיות עור, כולל קמטים עדינים וקמטים, אובדן נפח ועור עמום ומיובש. זריקות חומצה היאלורונית הינו טיפול בטוח ויעיל הנמצא בשימוש שנים רבות בתחום רפואת העור הקוסמטית. הטיפול נסבל היטב על ידי רוב החולים, והסיכון לתופעות לוואי נמוך. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן אדמומיות, נפיחות ורגישות באתר ההזרקה, אך אלו חולפות בדרך כלל בתוך מספר ימים. ההזרקות ניתנות להתאמה אישית, כלומר ניתן להתאים את הכמות שבה נעשה שימוש ואת עומק ההזרקות כך שיתאימו לצרכים ולמטרות הייחודיות של כל מטופל. זה מאפשר תוצאה טבעית ועדינה המשפרת את התכונות הקיימות של המטופל ואינה נראית בובתית מדי.

צידי האף במרכז הפנים

הזרקת חומצה היאלורונית היא דרך בטוחה ויעילה להחזרת נפח ולחות לעור, וכתוצאה מכך מתקבל מראה צעיר ורענן יותר. אם אתם מחפשים לטפל בקמטוטים ובקמטים, או פשוט רוצים לשפר את מראה העור, הזרקות חומצה היאלורונית בצידי האף יספקו לכם פתרון מושלם למראה טבעי ומחוטב בלי שתיראו כמו בובה. אם בימים אלה הנכם שוקלים טיפול אנו נשמח להסביר לכם על האפשרויות השונות הקיימות בעיצוב המראה שיחמיא לך. ניתן ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון, ונוכל לקבוע פגישה לניתוח המראה והתאמת הטיפולים.

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי?

אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

    טיפולים נוספים

    Skip to content