עיצוב קו הלסת

את ההבנה המעמיקה של ד"ר תא'ר באסטטיקה ובתהליכים שעובר הגוף האנושי, הוא מיישם בקליניקה Alchemy 22, שפתח בחיפה. המקום מציע מגוון רחב של טיפולים אסטטיים ברמה בינלאומית, ובראייה הוליסטית. בין הטיפולים נכללים גם כאלה המכוונים לעיצוב קו הלסת. הקו שנותן את המסגרת התחתונה לפנים, כאשר הוא מוגדר היטב, הוא יכול לספק מראה צעיר ומושך יותר, כמו גם לשפר את הסימטריה הכללית של הפנים. אחת השיטות הפופולריות ביותר לעיצוב קו הלסת היא השימוש בהזרקת חומרי מילוי לעור. ניתן להשתמש בהזרקות אלו כדי להוסיף נפח לקו הלסת, לחזק אותו ולהדגיש. ניתן גם להשתמש בחומר המילוי כדי לשפר את עצמות הלחיים, ובכך להרחיק את הלסת ולהגדיר את הסנטר, וזה מספק פרופיל פנים מאוזן ואסתטי יותר. התוצאות של הזרקת חומרי מילוי לעור נראות גם כעבור מספר חודשים וניתן לשמור עליהן בטיפולים קבועים.

עיצוב קו הלסת באופן מדורג לתוצאה יציבה

אפשרות נוספת לעיצוב קו הלסת היא שימוש באנרגיית אולטרסאונד למיצוק וחיטוב העור. בטיפול זה משתמשים בגלי אולטרסאונד בתדירות גבוהה כדי להמריץ את ייצור הקולגן שבאופן טבעי מתמעט עם הגיל. תוצאות הטיפול מתגלות בהדרגה בתוך ימים או מספר שבועות וניתן לשמור עליהן בטיפולים קבועים. ניתן גם להשתמש באנרגיה בתדר רדיו גם לעיצוב קו הלסת. אנרגיית RF מחממת את שכבות העור הבסיסיות וממריצה את ייצור הקולגן, שאחראי במצב הטבעי לעור פנים מהודק ומוצק יותר, ובא לידי ביטוי בגיל צעיר. ניתן להשתמש בטיפול זה על קו הלסת והצוואר, ובכך לקבל מראה מוגדר וצעיר יותר.

קיימת גם טכנולוגיית מיקרו-זרמים משתמשת בזרמים חשמליים ברמה נמוכה כדי לעורר התכווצות שרירים ולשפר את קווי המתאר של הפנים ובכלל זה קו הלסת. וישנה אפשרות לשימוש בטיפול באור LED, שניתן להשתמש בו כדי להגביר את ייצור הקולגן ולשפר את הגוון והמרקם הכללי של העור, התומך ומסייע בהגדרת קו הלסת.

לכל אחד היופי הייחודי שלו

קו לסת חלש או נסוג יכול להיווצר כתוצאה מהתקדמות הגיל והידלדלות נפח העור, ויכול להיות תוצאה של גנטיקה, ובמקרים קיצוניים כתוצאה מחבלה. אך ניתן לחזקו באופנים שונים ובהתאמה למראה הפנים הכללי. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו על טיפולים אסתטיים, ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון, ונוכל להתאים לכם טיפולים לפי הרצון והצורך.

עיצוב קו לסת

ניסיונו הבין-לאומי של ד"ר תא'ר, בכנסים ובהשתלמויות לאורך השנים, הביאו אותו לדרגת מאסטר בטיפולים אסתטיים בכלל, ומיקרו-אסתטיקה של הפנים בפרט. את כל אלה הוא מבצע בקליניקה Alchemy 22, המציעה טיפולים מתקדמים. גם עיצוב קו לסת המתייחס לתהליך של פיסול ושיפור מראה קו הלסת באמצעות טיפולים קוסמטיים שונים המספקים תוצאות מרשימות, אף ללא ניתוח.

עיצוב קו לסת – משמעותו הגבוהה

לעיתים בשל גנטיקה ומבנה עצמות נתון, ישנם אנשים בעלי קו לסת חלש או לא מוגדר, ובתרבות הרווחת היום, זה נחשב מראה חלש יותר המעיד על אופי הססני. עיצוב קו הלסת יכול לעזור לשפר את הצורה הטבעית של הלסת וליצור מבנה פנים מאוזן ומושך יותר, בכך ניתן לשפר את הביטחון העצמי. גם התהליך הטבעי של הזדקנות משפיע. ככל שאנו מתבגרים, העור מאבד מגמישות והעצמות והשרירים הבסיסיים עלולים להתכווץ, ובכלל זה גם קו לסת שנעשה פחות מוגדר. עיצוב קו לסת בהליכים לא פולשניים יסייע להחזיר מראה צעיר ונחוש יותר. במצבים של ירידה במשקל, לרוב כשמדובר בירידה משמעותית, נגרמת נפילה של העור סביב קו הלסת, ובהיעדר נפח יש נטייה לחלק התחתון של הפנים להיראות פחות מוגדר. עיצוב קו הלסת יכול להחזיר את ההידוק לחלק התחתון של הפנים, מקו האוזן עד לסנטר ולאוזן השנייה. במקרים של ניתוח לשינוי מין קו לסת יכול לעזור ליצור מראה גברי או נשי יותר, בהתאם לזהות המגדרית הרצויה ובכל להשלים את המהפך.

חשיפה גבוהה בפרסומים למראה נחשק עם קו לסת חזק

החשיפה הגבוהה בתרבות שלנו, פעמים רבות ביום, למארה גוף רצוי, משפיעה על הביטחון עצמי שלנו ועל השאיפה לנראות מסוימת. קו לסת מוגדר היטב נקשר בתודעה לעתים קרובות לכוח, ביטחון ואנרגיה גבוהה. עיצוב קו לסת יכול לעזור לאנשים להרגיש בטוחים ומושכים יותר, הן בחייהם האישיים והן בחייהם המקצועיים.

להצליח להשיג זוגיות ועבודה טובה, והרגיש טוב עם עצמם. ישנם טיפולים שונים לעיצוב קו הלסת, ולכל טיפול יש יתרונות ומגבלות משלו, לכן חשוב לדון במטרות ובאפשרויות עם רופא או מנתח קוסמטי מוסמך כדי לגבש את הגישה הטובה ביותר עבורך. ולשם כך אתם מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון, ונוכל לתאם ביחד.

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי?

אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

    טיפולים נוספים

    עיצוב לסת

    ד"ר תא'ר, הינו מאסטר בטיפולי פנים, עיצוב והצערת פנים, ומוזמן להדגמות בכנים בכל העולם בנושא זה. בקליניקה שפתח, Alchemy 22, באזור הנמל של חיפה, הוא מציע טיפולים מהמתקדמים והחדשניים בתחום זה. עיצוב פנים ובכלל זה עיצוב לסת, הוא הליך קוסמטי שמטרתו לשפר את מראה קו הלסת על ידי יצירת צורה מוגדרת ואסתטית יותר.

    זוהי אפשרות טיפול פופולרית עבור אנשים שאינם מרוצים ממראה קו הלסת שלהם עקב גנטיקה גם מגיל צעיר, עקב הזדקנות ותהליכי הגוף הטבעיים, עקב ירידה במשקל או בשל גורמים אחרים, שונים ומגוונים. לסת הינה העצם המחברת בין האוזניים לסנטר, היא נושאת את השיניים, ומחוברת לגולגולת במפרק.

    עיצוב לסת – מגוון הטיפולים שבהם משתמשים

    עיצוב לסת מתבצע באמצעות מגוון טיפולים לא כירורגיים וזעיר פולשניים, ביניהם חומרי מילוי עוריים, והזרקות. לכל אחד מהטיפולים הללו יתרונות ומגבלות ייחודיים משלו, לכן חשוב לדון במטרות ובאפשרויות של כל לקוח כדי לקבוע את הגישה הטובה ביותר עבורו. חומרי מילוי עוריים, כגון בוטוקס וחומצה היאלורונית מוזרקים לקו הלסת כדי להוסיף נפח והגדרה.

    חומרי מילוי אלו יכולים לסייע ביצירת קו לסת צעיר וחזק יותר על ידי מילוי אזורים שאיבדו נפח, הדגשת נקודות מסוימות ויצירת זווית, ומצד שני המסת שומנים בנקודות אחרות כדי לייצר מראה חטוב. ההשפעות של חומרי מילוי עוריים נמשכים בדרך מספר חודשים, ולאחר מכן ניתן לחזור על הטיפול כדי לשמור על התוצאות הרצויות.

    טיפול דרמטי – תוצאות קבועות

    בנוסף לטיפולים הפופולריים, ניתן להגיע לעיצוב לסת גם באמצעות פרוצדורות של ניתוחים פלסטיים בפנים כגון ניתוח הקטנת לסת, הגדלת סנטר או שאיבת שומן מהפנים והצוואר. הליכים כירורגיים אלו דורשים הרדמה ובדרך כלל דורשים זמן החלמה ארוך יותר, אך הם יכולים להניב תוצאות דרמטיות יותר וארוכות טווח.

    עיצוב לסת מוצע במגוון אפשרויות שיתאימו לצרכים ולמטרות שונות, ולדגשים בעיצוב הפנים של כל אחד ואחת. על ידי בחירת איש מקצוע מוסמך ובחינה מדוקדקת של האפשרויות שלך, תוכל להשיג את קו הלסת של חלומותיך ולהגביר את הביטחון וההערכה העצמית שלך. אם אתם מתעניינים בטיפולים אלה תוכלו ליצור קשר עימנו באתר או בטלפון, ונתאם פגישה בה נדון באפשרויות המוצעות בהתאמה אישית.

    Skip to content