מתיחת צוואר ללא ניתוח

ד"ר תא'ר והצוות שלו במכון לאסתטיקה רפואית, Alchemy 22, מתמחים במגוון רחב של טיפולי יופי, מהמתקדמים ביותר, וישמחו לתת שירות מקצועי ומדויק. בין השירותים מוצע גם מתיחת צוואר ללא ניתוח, שזהו הליך קוסמטי לא פולשני או זעיר פולשני, שמטרתו הידוק והצערת העור בצוואר בלי חתכים וללא צורך בהרדמה כללית. והוא מתבצע באופנים שונים, לעיתים בהזרקת בוטוקס שכאשר הוא מוזרק לצוואר, זה מפחית, לרוב, את המראה של "צוואר הודו" וקמטים אחרים בצוואר. לעיתים בהזרקת חומרי מילוי עוריים שמוסיפים נפח לצוואר ולמילוי קמטים וקמטוטים. בהזרקה מדויקת ניתן כאילו לפסל איתם את הצוואר ולשחזר את המראה הצעיר שלו.

כשטכנולוגיה מתקדמת משמשת למתיחת צוואר ללא ניתוח

אחד מהטיפולים החדשניים עושה שימוש בגלי רדיו, שמשתמשים באנרגיה כדי לחמם את הרקמות העמוקות של העור, להמריץ את ייצור הקולגן ולמצק את העור. הטיפולים הללו יכולים לעזור להידוק עור נפול.  ועוד חומר שעוזר הוא הפלזמה של דם המטופל, העשירה בטסיות דם ובגורמי גדילה, שמאיצים את ייצור הקולגן בעור ובכך גורמים למראה צעיר יותר. בנוסף, תהליך מיקרו-דרמה שעושה שימוש בגבישים עדינים כדי להסיר בעדינות את השכבה העליונה של תאי עור מתים, חושף גוון עור חלק וזוהר יותר. ועוד לא הזכרנו את השימוש בלייזר לחידוש פני העור. זאת בעזרת  אור בעל אנרגיה גבוהה המסיר את שכבת העור החיצונית ביותר וגם הוא מעודד את ייצור הקולגן, וכתוצאה מכך נעשה עור פנים חלק יותר.

בנוסף, מה שאנחנו כבר מכירים

קרמים וסרום ספציפיים לצוואר הקיימים בשוק יכולים גם לעזור להידוק ולמצק את העור בצוואר כדי להגיע למתיחת צוואר ללא ניתוח. מוצרים אלו עשויים להכיל חומרים פעילים כגון רטינול, ויטמין C וחומצה היאלורונית, אשר יכולים לסייע בשיפור מראה הצוואר. וכמובן שכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר עבור הצרכים והמטרות האישיות שלך. לצורך כך נשמח שתצרי עמנו קשר באתר או בטלפון, והצוות הקשוב שלנו ישמח לענות לך מתוך מהניסיון שלנו ומתוך הידע הרב שנאסף מטיפולים רבים אותם ביצענו בהצלחה בשנים האחרונות.

מיצוק צוואר ללא ניתוח

בקליניקה לאסתטיקה רפואית, Alchemy 22, מטפל ד"ר תא'ר במגוון רחב של טיפולים, לאור ניסיונו המקצועי הרב, ואחרי התמחות במתן טיפולים מהמתקדמים ביותר. ניתנים גם טיפולים במיצוק צוואר ללא ניתוח, שזהו טיפול קוסמטי לא פולשני המסייע בהצערת אזור הצוואר ומחזיר לו את המראה הצעיר. הליך זה הוא אידיאלי עבור אלה המעוניינים להשיג קו צוואר אחיד יותר, ורוצים לוותר על התערבות כירורגית, אם משום הפחד מכאב או החשש מהרדמה והשלכותיה. בימינו קיימות מספר אפשרויות למיצוק צוואר ללא ניתוח, הכולל שאיבת שומן בעזרת אולטרסאונד, טיפולי רדיו וטיפולי לייזר. הליכים אלה פועלים על ידי חימום הרקמות הבסיסיות באזור הצוואר כדי לקדם את ייצור הקולגן ולהידוק העור.

פירוט טיפולי מיצוק צוואר ללא ניתוח

הטיפולים המוצעים כולל שאיבת שומן בעזרת אולטרסאונד, שהיא הליך פולשני בחלקו המשתמש בגלי קול בתדר גבוה כדי להמיס עודפי שומן בצוואר. לאחר מכן, השומן המומס נשאב החוצה דרך חתך קטן, ובכך משאיר מאחוריו קו צוואר הדוק וגוון יותר. וישנם גם טיפולי רדיו במסגרת האפשרויות הפופולריות למיצוק הצוואר ללא ניתוח. הליך זה משתמש בגלי רדיו כדי לחמם את העור והרקמות הבסיסיות, ובכך ממריץ את ייצור הקולגן וממצק את העור. טיפול זה מבוצע לרוב עם מכשיר כף יד וניתן להשלים אותו בפגישה אחת בלבד. וגם, כמובן, טיפולי לייזר המשתמשים באנרגיית אור בעוצמה גבוהה כדי לחמם את העור והרקמות הבסיסיות, ובכך גורמים לייצור קולגן ולהידוק העור. וגם טיפולי הלייזר המבוצעים בדרך כלל באמצעות מכשיר כף יד, הם פולשניים בחלקם.

אפשרויות נוספות ולא פולשניות כלל

אפשרות נוספת למיצוק הצוואר ללא ניתוח היא שימוש בקרמים וג'לים על העור באופן נקודתי. מוצרים אלה מכילים מרכיבים פעילים הממריצים את ייצור הקולגן ומעודדים את מיצוק העור. עם זאת, חשוב לציין כי למוצרים אלו עשויים לקחת מספר שבועות או חודשים עד להפקת תוצאות ניכרות ואינם יעילים כמו אפשרויות אחרות שאינן ניתוחיות. כמובן שגם שינויים באורח החיים יכולים לעזור מאוד להצעיר את אזור הצוואר. זה כולל שמירה על תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה והימנעות מחשיפה לשמש. ואם גם את מתעניינת בטיפולים אלה נשמח שתצרי עמנו קשר באתר או בטלפון, ואני נשמח לענות לך ולתאם את הטיפול הנכון עבורך.

 

 

 

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי?

אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

    טיפולים נוספים

    הרמת צוואר ללא ניתוח

    באמצעו טכניקות מתקדמות וטיפולים חדשניים, מצליח ד"ר תא'ר בקליניקה שלו, Alchemy 22, לטפל בהצלחה רבה ובמקצועיות גבוהה, ולאפשר שינויים משני חיים ממש, למטופלות הרבות. בין הטיפולים המוצעים גם הרמת צוואר ללא ניתוח שהיא הליך קוסמטי לא פולשני שמטרתו הידוק והצערת אזור הצוואר. טיפול זה אידיאלי לאלו המחפשות קו צוואר צעיר ומוגדר יותר, ומעדיפות להימנע מהתערבות כירורגית. האופנים השונים בהם ניתן לבצע את התהליך כוללים טיפולי אולטרסאונד, רדיו וטיפולי לייזר. הליכים אלה פועלים על ידי חימום הרקמות הבסיסיות באזור הצוואר כדי לקדם את ייצור הקולגן ולהידוק העור.

    פירוט הטיפולים המוצעים עבור הרמת צוואר ללא ניתוח

    טיפולי אולטרסאונד הם אופציה להרמת צוואר ללא ניתוח, אך הליך זה מעט פולשני, אם כי לא כמו ניתוח בהרדמה מלאה או חלקית. משתמשים בגלי קול בתדר גבוה כדי להמיס עודפי שומן בצוואר, שמותיר מאחוריו קו צוואר הדוק ואחיד יותר. אך לאחר מכן, השומן המומס נשאב החוצה דרך חתך קטן, וזה הופך את ההליך ליעיל ביותר להפחתת המראה של סנטר כפול. ישנם גם טיפולי רדיו בהם מחממים את העור והרקמות הבסיסיות, ובכך מעוררים ייצור קולגן ולהידוק העור. הטיפול זה מבוצע לרוב עם מכשיר לא גדול וניתן להשלים אותו בפגישה אחת בלבד. וכמובן טיפולי לייזר שהם גם אופציה יעילה להרמת צוואר ללא ניתוח. בהליך זה משתמשים באנרגיית אור בעוצמה גבוהה כדי לחמם את העור והרקמות הבסיסיות, המעודדים ייצור קולגן והידוק העור.

    ואפשרות נוספת הכרוכה בשינוי אורח החיים

    בנוסף לאפשרויות שהזכרנו להרמת צוואר ללא ניתוח, ישנם גם מספר שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להצעיר את אזור הצוואר. ביניהם השינויים הללו שמירה על תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה והימנעות מחשיפה לשמש. שמירה על יציבה טובה, הימנעות משימוש יתר במכשירים טכנולוגיים ושינה על כרית שטוחה שעוזרים מאוד למנוע צניחת צוואר נוספת. כמובן ששינויים אלה נראים לעין רק לאחר זמן ממושך ויש להתמיד בהם.

    אם בימים אלה גם את מתעניינת בטיפולים אסתטיים, נשמח שתצרי עמנו קשר באתר או בטלפון, ונוכל לעזור לך להתאים את הטיפול המתאים במיוחד לצרכים שלך, כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר במהירות ובקלות.

    Skip to content