מתיחת פנים ללא ניתוח

טרקלין האסתטיקה הרפואית Alchemy 22, הוא מכון מלא באנרגיה ואווירה ומציע טיפולים יוקרתיים מובילים במיקרו-טיפולי אסתטיקה רפואית מתקדמת. כל זאת בהקשבת ללקוחות ובהתאמה מלאה לצרכים הנדרשים. מתיחת פנים ללא ניתוח הינה טיפול קוסמטיים שמטרתו לשפר את מראה העור המזדקן או הנפול ללא ניתוח פולשני. ישנן אפשרויות שונות שאינן ניתוחיות זמינות שיכולות לעזור להידוק ולהצעיר את העור, כגון בוטוקס, שהוא סוג של נוירוטוקסין להזרקה שיכול להרפות זמנית את השרירים הגורמים לקמטים. הוא משמש לרוב לטיפול בקמטים וקמטים במצח, סביב העיניים ובין הגבות. וכן ישנם חומרי מילוי עוריים שהם ג'לים להזרקה שניתן להשתמש בהם כדי להוסיף נפח לפנים ולמלא קמטים, קווים עדינים ואזורים חלולים. הם יכולים לשמש גם לשיפור תווי הפנים כגון השפתיים ועצמות הלחיים.

ניתן להגיע למתיחת פנים ללא ניתוח, בעזרת מחטים וחומרים

מיקרונידלינג הוא הליך הכולל שימוש במחטים עדינות ליצירת דקירות זעירות בעור. התהליך מעורר את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, ובנוסף גם מגביר את ייצור הקולגן. זה עוזר לשפר את המראה של הקווים העדינים שנחרטו בעור הפנים, קמטים סביב הפה ובזוויות העיניים, וצלקות אקנה. בתחום החומרים ישנו פילינג כימי שהוא טיפול פילינג המשתמש בתמיסה כימית כדי להסיר את השכבה העליונה של תאי העור המתים, ולחשוף עור חלק וצעיר יותר מתחתיו שכמובן נראה רענן וזוהר.

ישנם גם טיפולים בגלים

ישנם טיפולי RF שבהם משתמשים באנרגיה בתדר רדיו כדי לחמם את השכבות העמוקות של העור ולהמריץ את ייצור הקולגן, וזה יכול לשפר את מראה הקמטים והקמטוטים. בנוסף, טיפול אולטרסאונד שבו משתמש בגלי קול בתדר גבוה כדי לעורר את העור ולשפר את המראה הכללי שלו. זה יכול לעזור להידוק ולגוון את העור, כמו גם להפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים. ולבסוף טיפול באור LED, הכולל שימוש בסוגים שונים של אור, כגון אדום וכחול, לטיפול במגוון מחלות עור, כולל קמטים עדינים.

גם בהליך עדין יש תוצאות משמעותיות

בעוד שאופציות של מתיחת פנים לא ניתוחיות יכולות להציע תוצאות טובות, הן נחשבות בדרך כלל פחות יעילות מהליכי מתיחת פנים כירורגית, ובדרך כלל דורשות טיפולים מרובים כדי לשמור על התוצאות. חשוב לדון ביתרונות ובסיכונים הפוטנציאליים של טיפולים אלה עם איש מקצוע מורשה כדי לקבוע אם הם מתאימים לך. ואם את שוקלת טיפולים כאלה, במכון של ד"ר תא'ר ישמחו לייעץ ולהתאים לך את הטיפול.

הרמת פנים ללא ניתוח

אצלינו במכון האסתטיקה הרפואית Alchemy 22, תמצאו אווירה חמה ומגוון טיפולי יופי מתקדמים בצפון הקרוב אליך, בעיר חיפה. הרמת פנים ללא ניתוח היא שם כולל לפרוצדורות קוסמטיות שונות לא פולשניות שמטרתן הצערה והידוק העור בפנים ובצוואר. טיפולים מסייעים, לרוב, בהפחתת המראה של קמטים עדינים, קמטים בכלל ועור נפול, ומשפרים את המראה הכללי של הפנים. ניתן לעשות זאת במספר דרכים, ובכלל זה הזרקת בוטוקס שהוא סוג של רעלן עצבי שמרפה זמנית את השרירים הגורמים לקמטים. הוא מוזרק לשרירים ספציפיים בפנים ומונע התכווצות שרירים אלו, ובכך מפחית את הופעת הקמטים. הבוטוקס משמש לרוב לטיפול בקמטי זעף, רגלי עורב וקמטי מצח. וישנם גם חומרי מילוי עוריים המוזרקים לעור כדי להוסיף נפח ומלאות לפנים. ניתן להשתמש בהם כדי למלא לחיים חלולות, למלא קמטים עמוקים ולהחזיר נפח לשפתיים. החומרים הפופולריים כוללים חומצה היאלורונית וקולגן.

גם טכניקות הסרה מועילות להרמת פנים ללא ניתוח

פילינג כימי הוא לעשה שימוש בתמיסה כימית להסרת שכבת העור החיצונית ביותר, ובכך חושף גוון חלק וצעיר יותר בעור הפנים. השיטה יעילה בטיפול בקמטוטים, נזקי שמש וגוון עור לא אחיד. וישנה גם מיקרו-דרמה שהיא הליך לא פולשני המשתמש בגבישים עדינים כדי להסיר בעדינות את השכבה העליונה של תאי עור מתים, ובכך נחשף גוון עור חלק וזוהר יותר. זה יעיל בטיפול בקמטים עדינים, וגם נזקי שמש וגוון עור לא אחיד. ניתן גם לחדש את פני השטח בלייזר, כלומר שימוש באור בעל אנרגיה גבוהה כדי להסיר את שכבת העור החיצונית ביותר ולעורר את ייצור הקולגן, וכתוצאה מכך יהיה עור פנים חלק יותר. זה יעיל בטיפול בקמטים עמוקים, נזקי שמש וצלקות.

ישנו מכשור מתקדם לטובת הליך זה

אולתרפיה הוא הליך אולטרסאונד לא פולשני הממריץ את ייצור הקולגן וממצק את העור על הפנים, הצוואר והחזה. וישנם גם טיפולי רדיו המשתמשים באנרגיה כדי לחמם את הרקמות העמוקות של העור, להמריץ את ייצור הקולגן ולמצק את העור. ויש גם טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם שכולל בעצם שימוש בפלסמת הדם של המטופל עצמו, העשירה בגורמי גדילה, כדי להמריץ את ייצור הקולגן ולהצערת העור. כל אלה יעילים בטיפול בקמטוטים, קמטים ונזקי שמש.

המפתח להצלחה הוא לבחור בטיפול המותאם לצרכיך האישיים ולהיות בעל ציפיות ריאליות לגבי התוצאות. לשם כך אנחנו ממליצים לך לתאם פגישה עם המומחים שלנו בקליניקה של ד"ר תא'ר ויענו לך בשמחה.

 

 

 

מרגישים שהגיע הזמן לשינוי?

אנחנו כאן בשבילכם!

לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם

    טיפולים נוספים

    טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח

    במכון לאסתטיקה רפואית, Alchemy 22, מובילים טיפולים במיקרו אסתטיקה רפואית, וממש משנים חיים באמצעות הטכניקות, הטכנולוגיה והטרנדים האסתטיים העדכניים ביותר. מציעים גם טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח, הידועים גם כמתיחות פנים לא פולשניות או זעיר פולשניות, שהינן פרוצדורות קוסמטיות שמטרתן חידוש והידוק העור בפנים ובצוואר ללא צורך בחתכים או בהרדמה כללית.

    טיפולים אלו נועדו להפחית את המראה של קמטוטים, קמטים ורפיון עור, ולהחזיר לפנים מראה צעיר יותר. והם מתבצעים במגוון טכניקות וביניהן הזרקת בוטוקס שהוא רעלן עצבי שמרפה זמנית את השרירים הגורמים לקמטים. הוא מוזרק לשרירים בנקודות מסוימות ופועל למניעת התכווצות השרירים הללו, ובכך מפחית את עומק הקמטים. וישנה גם הזרקה של חומרי מילוי עוריים כמו חומצה היאלורונית וקולגן המוזרקים לעור כדי להוסיף נפח ומלאות וניתן להשתמש בהם כדי למלא לחיים חלולות, קמטים עמוקים והחזרת נפח לשפתיים.

    ישנן עוד דרכים לטיפול מתיחת פנים ללא ניתוח

    אפשר להשתמש בפילינג כימי להסרת שכבת העור החיצונית ביותר, ועל ידי כך לחשוף גוון חלק וצעיר יותר. ואפשר להשתמש במיקרו-דרמה שזהו שימוש בגבישים עדינים כדי להסיר בעדינות את השכבה העליונה של תאי עור מתים, ובאופן הזה לחשוף גוון עור חלק וזוהר יותר. וניתן גם לחדש את פני העור בלייזר שעושה שימוש באור בעל אנרגיה גבוהה כדי להסיר את שכבת העור החיצונית ביותר ולעורר את ייצור הקולגן הטבעי בעור, וכתוצאה מכך לעור פנים חלק וחלק יותר. זה יעיל בטיפול בקמטים עמוקים, נזקי שמש וצלקות. וגם טיפול באולטרסאונד הממריץ את ייצור הקולגן וממצק את העור על הפנים, הצוואר והחזה, יעיל בטיפול בעור נפול, קמטים עדינים וקמטים. כמו גם טיפולי רדיו המשתמשים באנרגיה כדי לחמם את הרקמות העמוקות של העור, להמריץ את ייצור הקולגן ולמצק את העור.

    פעולות שמעודדות ייצור קולגן

    ישנו גם טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם שהוא למעשה שימוש בפלסמת הדם של המטופלת עצמה, העשירה בגורמי גדילה, כדי להמריץ את ייצור הקולגן ולהצערת העור. וזה בעצם טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח. הטיפולים הללו מספקים אלטרנטיבה בטוחה ויעילה למתיחות פנים כירורגיות מסורתיות ועוזרים להשיג מראה צעיר ורענן יותר ללא צורך בחתכים, החלמה או הרדמה כללית. אם גם את מתעניינת בטיפולים אלה תוכלי ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לענות מהניסיון שלנו.

    Skip to content